Solutia ideala pentru parul incurcat?

De multe ori m-am confruntat cu un păr încurcat după ce am folosit o cantitate mai mare de fixativ dar mai ales dacă acest lucru a fost combinat cu o tapare. Astăzi vreau să vorbim despre o metodă pe cât de banală pe atât de eficientă de a scăpa ușor de părul încurcat fără a folosii pieptănul sau a brusca firul de păr.


Sunt convinsă că nu sunt singura care a întâmpinat această problemă și de aceea am decis să împart cu voi acest truc. Așadar, într-o seară când plănuiam să mă spăl pe cap am încurcat recipientul de șampon cu cel de balsam și am turnat o cantitate destul de mare de balsam în palmă. Înainte de al folosii mi-am dat seama că greșisem dar nu știam dacă să îl folosesc totuși înainte de șamponare. Pentru că era o cantitate destul de mare și nu am vrut să îl irosesc am decis să îl folosesc. Acest lucru s-a dovedit a fi foarte util deoarece a reușit să îmi descurce părul înainte de a îl spăla și am reușit să îmi curăț părul mult mai bine dupa aceea.


Așa că, în cazul în care vă confruntați cu un păr încurcat și încăpățânat, îi puteți venii de hac cu balsam înainte de a vă spăla pe cap. Bineînțeles că acest lucru nu înlocuiește folosirea balsamului, după spălarea cu șampon, care este esențială.

Însă dacă și după acest lucru aveți un păr destul de încurcat, se recomandă să tundeți puțin vârfurile pentru că atunci când firele sunt despicate părul se încurcă foarte ușor și rapid.

Balsamul pe care eu îl folosesc cel mai des este cel de la DOVE pentru că se înțelege foarte bine cu tipul meu de păr și îl face foarte fin.



Sper că informația aceasta a fost de ajutor.
Dacă aveți sugentii sau întrebări le aștept în secțiunea de comentarii de mai jos.
Până data viitoare vă urez o zi deosebit de frumoasă!


P.S.: Acest articol nu este sponsorizat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Review Avon - MARK Eyeshadow Primer

SCAPĂ DE PĂRUL DETERIORAT