Experienta mea cu masca de fata ANEW Youth Maximising Avon/ My experience with ANEW face mask from AVON


RO

Buna tuturor,

Odata cu vremea rece, pielea noastra incepe sa fie afectata din ce in ce mai mult, daca nu avem grija de ea.

De aceea avem nevoie de diverse tratamente sau creme pentru a o pastra hidratata.

Cei de la Avon au lansat de curand prima lor masca de fata din "hartie" ce poate fi folosita o singura data si pretinde sa iti ofere hidratarea necesara pentru o saptamana intreaga.

Am fost foarte curioasa sa vad ce poate sa faca aceasta masca si stiind ca produsele de la ANEW sunt bune, am decis sa o cumpar si eu.

Am asteptat sa o folosesc atunci cand fata mea avea nevoie de mai multa hidratare decat de obicei pentru a vedea daca intr-adevar ofera hidratare pentru o saptamana.

Asadar am deschis plicul, am scos masca si am observat ca era foarte imbibata in produs, iar cand spun foarte imbibata ma refer la faptul ca aproape curgea produs de pe ea. Acum nu sunt eu o mare fana a acestor tipuri de masti de fata dar cred totusi ca avea mult prea mult produs pe ea.

Am reusit sa o plasez pe fata si am astepta 15 minute, timp in care aveam senzatia ca produsul in care era imbibata masca mi se scurge pe gat (ceea ce s-a si intamplat dar intr-o cantitate foarte mica).

Atunci cand a trebuit sa o inlatur mi-a parut rau sa o arunc pentru ca masca inca avea o cantitate mare de produs pe ea dar am decis sa o arunc pentru ca este conceputa sa o folosesti o singura data.

Am asteptat in jur de 5 minute sa mi se usuce fata si sa intre in piele produsul si am testat sa vad ce efect a avut. Intr-adevar fata mea se simtea catifelata si arata hidratata si mai luminata.

A doua zi fata inca era catifelata la atingere fara sa folosesc alta forma de hidratare.

In concluzie:

  • Mi-a placut acest produs? As spune ca este ok. 
  • L-as recumpara? Nu. Ceea ce nu mi-a placut la aceasta masca este risipa de produs.
  • Mi-a oferit hidratare pentru o saptamana intreaga? As spune ca mi-a oferit hidratare pentru cateva zile, nu chiar o intreaga saptamana.
Disclaimer:
Ceea ce vreau sa scot in evidenta este faptul ca fiecare dintre noi avem tipuri diferite de piele. Un produs care nu merge neaparat pentru mine nu inseama ca nu merge si pentru voi. Daca aveti piele foarte uscata s-ar putea acest produs sa fie perfect pentru voi.
Aceasta este experienta si parerea mea personala despre acest produs.

Va multumesc pentru timpul acordat acestui articol!💛

P.S.: Acest articol nu este sponsorizat!

EN

Hi everyone,

Once the cold weather starts to kick in, our skin tends to get more and more affected if we don't take care of it.

That is why we need different treatments and creams to keep it hydrated.

Avon recently launched their first paper face mask which claims to keep your face moisturized for an entire week.

So giving the fact that the ANEW products are usually good, I decided to buy and try this face mask.

I waited to use the face mask until my face need a boost of hydration, so that I can see what it is capable of.

So I opened the package, pull out the face mask, and noticed that it was soaked in product. Now I am not a fan of these types of face masks but I really don't think that for one go the mask should have that much product in it.

I managed to put it on my face and I felt that the product was starting to leak on my neck. To be fair it was just a little bit.

After 15 minutes, I took the mask off and I was really sad throwing it away because it still had a lot of product.

I waited another 5 minutes for the product to dry and my skin to absorb it. After that I was left with a smooth skin and a glowing face.

The next day my face was still smooth without having to put any other moisturizer on.

My conclusion:

  • Did I like the product? It was ok.
  • Will I re-buy it? No. The thing that I did like at all was that the mask had way too much product and in my opinion that is a waste because I have to use it only one time.
  • Did it offer me hydration for one week? It did offer me hydration for a couple of days but I wouldn't say a whole week.
Disclaimer:
Keep in mind that a product that didn't work for me, could work for you. If you guys have really dry skin, this product might be perfect for you.
This is my own opinion and experience.

Thank you so much for your attention!💛

P.S.: This post is not sponsored!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Review Avon - MARK Eyeshadow Primer

Solutia ideala pentru parul incurcat?

SCAPĂ DE PĂRUL DETERIORAT