Review - Facial oil NutraEffects Avon

RO
Te numeri cumva printre persoanele care se feresc de uleiurile de față pentru că îți fac fața grasă și nu se absorb suficient în piele? Atunci bine ai venit pe blogul meu pentru că vreau să îți prezint un produs total diferit față de ce am descris mai sus. Mai mult de atât, este si budget friendly.

Trebuie să recunosc că sunt o fană a produselor Avon și de fiecare dată când apare un produs nou sunt gata să îl testez. Ei bine, Facial Oil NutraEffects nu este tocmai un produs nou dar ca să îmi dau seama de funcționalitatea lui am avut nevoie de mai mult timp pentru a-mi face o părere, ca apoi să o pot împartășii cu voi.

Așadar, o să enumar mai jos câteva beneficii pe care le-am observat timp de câteva luni cât am folosit acest produs:
  • are o formulă ușoară, nu este un ulei gras;
  • se absoarbe foarte rapid în piele;
  • nu este nevoie decât de o cantitate foarte mică de produs - ceea ce îl face să dureze mai mult timp;
  • personal m-a ajutat la prevenirea coșurilor - de când îl folosesc nu mai apar așa multe coșuri datorită gradului de hidratare și a formulei;
  • îți lasă pielea fină și moale a doua zi;
  • recomand folosirea lui seara pentru a acționa în profunzime;
  • nu vă recomand să îl folosiți înainte de a vă machia deoarece poate da aspectul unui ten gras.
Elixirul este compus din 5 uleriuri de seminte, printre care măsline, cafea și chia. Are un miros plăcut dar nu foarte înțepător.. 

În ceea ce privește ambalajul, vine într-o cutie albă cu auriu și gri, din carton. Înăuntru se află un recipient din sticlă cu pipetă, iar vârful pipetei este puțin înclinat pentru a favoriza scurgerea uleiului mai ușor pe față. 

Tenul meu este mix, în zona T am tenul mai uscat iar în rest este normal.

Sper că acest articol să vă fie folositor.

Nu uitați să apăsați butonul de urmărire din stânga paginii pentru a fi la curent cu noile postări.

Mă puteți urmării și pe canalele mele de social media(click pe fiecare):
Pentru întrebări și sugestii nu ezitați să folosiți secțiunea de comentarii de mai jos. 

P.S.: Acest articol nu este sponsorizat. Toate părerile sunt personale și îmi aparțin.

EN
Are you avoiding facial oils because they tend to leave your face greasy and don't absorb into your skin? Well then welcome to my blog because I am about to enlighten your day with my new discovery. And not to mention budget friendly.

I have to admit that I am a fan of Avon products and every time they have something new I buy them and try them out. Now this facial oil that I am about to talk about isn't new, but I had to take my time and test it out for a few month so that I can give you an honest review.

So I am going to list out some benefits that I have discovered during this last months while I've used the product:

  • it is a lightweight oil, it does not leave you face greasy;
  • it absorbs almost immediately if you use the right amount of product; 
  • you only need a tiny drop of oil to moisturize your skin - don't over do it!
  • personally I have noticed a reduction of my pimples - I don't have that many but I definitely noticed a change;
  • it leaves your skin smooth and soft the next day;
  • I recommend using it at night for better results;
  • also I don't recommend using it because you apply make-up because your face might look oily.    

 The NutraEffects has 5 active seeds in it's formula, a few of them are olive, coffee and chia. It has a nice but not very powerful smell.

Package wise it comes in a white box with tents of gold and silver. Inside you will find a glass bottle with a pipette.

If you are wondering, I have a mix skin complexion. My face is dry in the T area and normal everywhere else. 

I hope this post was useful to you.

Don't forget to follow my blog by clicking the follow button on the left. ←

You can also follow my social media down below(click on the links):
For any questions or suggestion feel free to comment down below.

P.S.: This post isn't sponsored. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Review Avon - MARK Eyeshadow Primer

Solutia ideala pentru parul incurcat?

SCAPĂ DE PĂRUL DETERIORAT