SCAPĂ DE PĂRUL DETERIORAT

Hey hey!

În prezent sunt multe moduri în care ne putem deteriora părul. Unul dintre ele este atât de banal încât nici nu ne dăm seama, și anume cu ce ne prindem părul.

Până nu de curând îmi prindeam părul cu un elastic obișnuit, negru și fără să mă gândesc prea mult la obiectul pe care îl foloseam sau prin ce trece părul meu. Rezultatul în schimb era un păr chinuit care atunci când scăpa de stâmtoarea elasticului stătea în toate felurile, numai drept nu.

Acum câteva zile însă, când mergeam prin mall să văd reducerile (pentru că tot este sezonul 😋) am dat peste aceste accesorii de prins părul, din cauciuc, în forma corzilor de la telefonul fix (cine le mai ține minte ?😃). Nu sunt un produs nou cu siguranță, le știam de ceva timp, însă nu m-am gândit niciodata să le cumpăr. Fiind la reduceri am zis totuși să le dau o șansă și am luat un set.


Eram destul de entuziasmată să încerc acest elastic de păr pentru că am auzit lucruri bune despre el. Și sincer? A fost cea mai bună achiziție. Sunt cu siguranță de acord că aceste elastice sunt de 100 de ori mai bune decât cele clasice. 

Probabil că sunt cam ultima persoană care încearcă acest tip de elastic dar în cazul în care mai sunt persoane ca mine, uite de ce am ajuns să îl îndrăgesc:

În primul rând, fiind crestate din loc în loc asigură o prindere mai bună a părului și o fixare mai zdravănă. 

Iar în al doilea și cel mai important rând, părul nu mai este chinuit și sugrumat de elastic, iar după o zi întreagă de ținut într-o coadă, acesta își recapătă frumusețea și forma inițială fără nici o urmă de elastic.

Un plus al acestui accesoriu este faptul că indiferent de activitatea desfășurată, părul stă în locul fixat fără să alunece, să se desfacă sau să se încurce. Și desigur nu veți avea nici o problemă atunci când îl desfaceți pentru că nu rămâne blocat în păr.

Așadar, în cazul în care sunteți interesate și v-am convins de funcționalitatea acestuia, găsiți un astfel de set la un preț foarte bun la H&M (5 lei/set).

Cu siguranță părul vostru o să vă mulțumească.😊



Nu uitați să apăsați butonul de urmărire din stânga paginii pentru a fi la curent cu noile postări.

Mă puteți urmării și pe canalele mele de social media (click pe fiecare):
Pentru întrebări și sugestii nu ezitați să folosiți secțiunea de comentarii de mai jos. 

P.S.: Acest articol nu este sponsorizat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Review Avon - MARK Eyeshadow Primer

Solutia ideala pentru parul incurcat?